Lidé jsou zmlsaní

Dnes už jsou lidé tak zhýčkaní a zválcovaní všudy přítomnou reklamou, že je musíte zvát písemně i na dětský den. Protože pokud jim dnes něco nepřijde až pod nos do schránky, jako by to neexistovalo. Nikdo se už neobtěžuje shánět si informace a pídit se po kulturním dění v obci. Co se tady usadily hypermarkety, které neustále vyhlašují akce, slevy a zážitkové akce pro své zákazníky, tak už lidé skoro nechodí nikam jinam. A když už někam jdou, musíte je na svou akci pracně zvát a náležitě lákat na různé sliby a výhody. Jako by nestačilo, že pro jejich ratolesti zcela zdarma pořádáte den plný atrakcí, soutěží a zábavy pro děti.

Reklamu musíte dělat i na dětský den

Takže, abyste na svém dětském dni nebyla pouze Vy sama s partou dalších dobrovolníků, musíte objednat tisk letáků, připravit plakáty a poutače a také reklamní bannery na webové stránky a zapomenout samozřejmě nesmíte ani na reklamu v místních novinách, hlášení v rozhlase a pozvánku na sociálních sítích. Je to neskutečné, ale všechny ty nezbytné, nepostradatelné upoutávky Vás dohromady stojí téměř tolik, jako samotná akce. Někdy si říkáte, zda to má vůbec smysl. Pokud si nikdo Vaší práce neváží, tak proč si raději nedáte nohy na stůl a na akci se nevykašlete.  

nuz2.jpg
Lidé jsou zmlsaní
Ohodnoťte příspěvek